Netradiční hračky pro psy

Se vzrůstající potřebou chovatelů se časem rozrůstá nabídka promyšlenějších a složitějších zábavných předmětů pro němé členy rodiny. Za tímto zájmem stojí jak přání, aby pes vydržel v ideální situaci v klidu sám doma po delší časové úseky, tak i postupný rozvoj vědy v oblasti procesu stárnutí psů.
psí hraní
Kdy byste měli popřemýšlet nad nákupem takovéhle hračky?

  • Váš pejsek již dosáhl věku seniora. Přesné číslo závisí na plemeni, s tím, že malá plemena se zpravidla dožívají vyššího věku, a tím pádem u nich období stáří nastupuje později.
  • Jste nuceni nechávat svého mazlíčka doma na delší časové úseky, orientačně tím bývá myšlena doba asi šesti a více hodin.
  • Při problémech s chrupem. Hračky, případně i pamlsky s tímto účelem bývají specializované tvarem i složením tak, aby maximálně zlepšovaly hygienu ústní dutiny.

Zábavou proti demenci
S rozvojem diagnostiky psích duševních chorob a poruch přišli vědci i na to, že psí mentální schopnosti s věkem degradují podobným mechanismem, jako ty lidské. Proces ale můžeme zpomalovat podporou duševní činnosti u psa, kterou lze stimulovat různými logickými hrami. V dnešní době jsou k tomuto účelu vyráběny nejrůznější předměty, kam můžete ukrývat pamlsky a pejsek se k nim bude snažit dostat s využitím svých motorických a myšlenkových schopností, které tím zároveň i procvičí.
pes s kostí
Odežeňte nudu
Pokud se Váš čtyřnohý člen rodiny musí po velkou část dne zabavit doma sám, mohou ho tradiční míčky a gumová zvířátka velmi rychle omrzet. Mnohem zajímavější a trvalejší povyražení mu mohou poskytnout logické hry zmíněné výše. Alternativou jsou i upravené kulaté hračky, mající otvor pečlivě tvarovaný tak, aby jím jednou za čas propadal pamlsek. Pes může tomu, aby se odměny objevovaly častěji, dopomoci hrou s předmětem. To kromě rozptýlení zároveň pobízí psa k větší fyzické aktivitě.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Share this post

Post navigation

You might be interested in...