Reklamní textil je jednou z nejoblíbenějších forem propagace

Reklamní propagaci můžete provádět tolika způsoby, ovšem ne každý je dostatečně účinný a výhodný. Možná si v této souvislosti vybavíte francouzského komika Pierre Richarda a jeho doslova bláznivé nápady zaujmout za každou pozornost zákazníka venku na ulici ve filmu s názvem „Roztržitý“. Nemusíte tedy zrovna rozbíjet někomu vejce o hlavu a vykřikovat reklamní slogan na zubní pastu, když to jde jinak, a mnohem snadněji.

reklamní tričko

Stačí výstižný a vtipný text vytisknout na reklamní textil https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-textil/. Máte na výběr obrovský rozsah možností, dnes lze tisknout na přírodní i syntetická vlákna různých výrobků počínaje kšiltovkami a konče košilemi, mikinami a bundami. V zásadě tedy záleží hlavně na vaší volbě, kolik financí chcete do reklamy touto cestou investovat, jaké typy textilií vás oslovují, tedy jaké oslovují hlavně vaše zákazníky, které jimi chcete obdarovat, a samozřejmě to nejdůležitější, ale zároveň nejobtížnější – samotný návrh tiskového motivu.

Ten může být jednobarevný, v několika základních, anebo v reálných barvách, tisknout můžete na celou plochu trička, anebo zvolit jen decentní malé firemní logo, barvy méně výrazné i silně kontrastující s podkladem, můžete využít geometrických obrazců, nákresů, karikatur či skutečných fotografií či využít některý z mnoha desítek fontů technologie digitálního tisku.

reklamní mikina

Propagace nemusí být jen firemní

Propagovat můžete cokoli i mezi lidmi podobného zaměření, např. chystáte-li nějakou společnou akci, jako jsou firemní setkání, večírky, turnaje, soustředění, turistické či cyklistické výpravy, toto vše se může stát výborným námětem na propagační recesi.

Vtipně a vkusně pojatý potisk triček, mikin nebo bund na nějaké akci více lidí, která se uskuteční venku v přírodě, na okraji města nebo přímo ve městě může mít velký efekt, jistě nezůstanete bez povšimnutí a bez odezvy.

Share this post

Post navigation

You might be interested in...